Mange af vores patienter er kommet hos os i mange år. Det er vi stolte af, men også ydmyge overfor – det forpligter nemlig.
Patienttilfredshedsundersøgelse
Vi vil gerne give vores patienter en både tryg og professionel oplevelse, hver gang de kommer på klinkken. Det er vigtig for os at kende deres holdning til behandlingerne og servicen her på klinikken. Derfor laver vi jævnligt en patienttilfredshedsundersøgelse. Den seneste blev gennemført i efteråret 2017. Den viste, at vores patientere er meget tilfredse med vores behandlinger, personalet og klinikken.
Patient-udtalelse
“Jeg har altid fået en god og behagelig behandling og har stor tillid til de personer jeg er blevet behandlet af. Telefonisk får jeg altid en venlig og hjælpsom betjening."
Patient-udtalelse
"Jeg har været yderst tilfreds med Torben og hans personale, der har fjernet min tandlægeskræk. Tænk at gå fra at ignore smerter til at selv ringe og bede om hjælp."
Patient-udtalelse
“Jeg har været der én gang indtil videre, og er yderst tilfreds! De to kvinder der behandlede mig, var yderst professionelle og havde en god samt anerkendende kommunikation, hvor jeg var i fokus under hele behandlingen!"
Patient-udtalelse
“Mine spørgsmål bliver altid besvaret godt og venligt. Når jeg ringer, er der aldrig været lang ventetid på svar, eller på en tid i klinikken. Det er godt med de udvidede åbningstider, så jeg ikke behøver tage en hel fridag fra arbejde for at komme til tandlæge. Tak for mange års god behandling.”